تبریک مدیرعامل شرکت فولاد امین به‌ مناسبت آغاز سال 1401

تبریک مدیر عامل به مناسبت سال نو

تبریک مدیرعامل شرکت فولاد امین به‌ مناسبت آغاز سال 1401

مدیر عامل شرکت فولاد امین طبرستان، سال جدید و همچنین شروع قرن جدید را به صورت اختصاصی تبریک گفتند و برای همه، آرزوی سالی پر از موفقیت و رشد کردند.

آقای امین سپه سرا، مدیرعامل شرکت فولاد امین طبرستان طی پیامی آغاز سال 1401 را به تمامی فعالان صنعت کشور به ویژه فعالان صنعت استان مازندران نیز تبریک گفتند.

مدیر عامل فولاد امین طبرستان

در این پیام آمده است:

اکنون که زمین و زمان جامه نو بر تن می‌کند و بهار طبیعت فرا می رسد، خداوند سبحان را شاکریم که به ما عنایت فرمود تا سال پرکار ۱۴۰۰ را با دو موفقیت؛ ( انتخاب به عنوان واحد نمونه صنعتی در استان مازندران و همچنین واحد برتر حمایت از حقوق مصرف کنندگان) سپری نمائیم و با گام هایی استوار در جهت نیل به اهداف بلند شرکت فولاد امین طبرستان  قدم برداریم.

کارخانه فولاد امین طبرستان

 

اینک با تبریک آغاز بهاری دیگر و آرزوی سلامتی و نشاط برای همه همکاران عزیزم در شرکت فولاد امین طبرستان و مشتریان  گرامی و تمامی دست اندرکاران صنعت کشور اعلام می‌داریم با استعانت از ایزد منان، شرکت فولاد امین طبرستان با نگاهی روشن و پرامید به سال جدید، امیدوار است با همفکری و همراهی نخبگان، فرهیختگان و نیروهای سخت کوش و متخصص خود، بتواند در مسیر هم افزایی های بیشتر، فتح قله‌های پیش رو و ارائه خدمات بهتر گام‌های موثرتری بردارد.

سایت منبع : مازندران اصناف

 

اشتراك گذاری